fredag 12 juni 2020

Sommarlov

Det blev sommarlov. Jag grinade lite på skolgården när jag lämnade dem, ledsen över att inte få vara med på mitt sista barns första skolavslutning. 

Sen var de tvångslediga i två dagar pga planeringsdagar och det var kaoz! när jag samtidigt försökte jobba och hade asviktig presentation för min chefs nya chef på mitt nya jobb. Nio minuter innan den skulle börja gick de. Alltså!!

Men den gick bra och en annan som var med hörde av sig och sa hur imponerad hon var över att jag lyckats med det efter bara fyra veckor. Blev så glad. En kvinna var det ja. Hade en man gjort det? Min chef gjorde det iofs gör vi hade möte direkt efter. Men att maila en man inte känner med feedback så. Nä, precis.

Nu är de på fritids igen, jag är lite lite bakis och kommer definitivt köpa en burrata lite senare.

BlogRankers.com