torsdag 17 september 2020

Även jag

Imorgon har jag så väldigt mycket ärenden att fixa när jag ska åka in till stan (ÄVENTYR!), att jag kommer ta med mig min dramaten. Min nya alltså. Har ju haft en värdelös från Ikea i massor av år att ha till landet men i år ser ni, köpte jag en Andersen royal hydro shoppar. Google det! Ja jeflar vilket underbart om än vansinnigt dyrt köp. Så nu åker jag alltså till stan för att jobba på olika caféer med min Dramaten för att fixa följande:

Köpa vägg och listfärg

Kolla lite på skruvar

Hämta ut min nya slipmaskin och köpa lite olika grejer i min bästa affär. Nej, inte Rodebjer. Clas ohlsson förstås.

Åka till två olika systembolag för att köpa tre sorters vin pga det jag vill ha finns inte på alla.

Köpa en bok till min pappa

Gå till en optiker och böja mina glasögon

Handla mat i två olika affärer, pga skagenröran är bäst på Göta fisk

Lämna ett par byxor för uppläggning (kan lägga golv men riskar inte ett par perfekta Rodebjer med att göra själv även om jag kan)

Möta mina föräldrar på Bleck och överlämna bok och vin till pappa som fyller 76. Samt bjuda dem på ett glas.

Sen skynda iväg (till sista Systembolaget på Gullmars) för att sen ta emot mina svärföräldrar som överraskar min man dagen före hans födelsedag. Halv sju. Måste komma ihåg tårtan.

Halv åtta kommer våra bästisar i bagis på ostkalas.

Just det, ska ju ha fem timmar telefonmöten medan jag gör ovanstående samt tre timmar stillasittande på café med en presentation som ska bli klar.

Kommer jag vila i helgen då? Nej för min man fyller år, Gunnel börjar både handboll och simhopp samtidigt som hon vill gå klart simskolan med sin bror de sista fyra gångerna. Måndag, då blir det lugnt och skönt från hemmakontoret igen.

4 Comments:

Blogger REMY.CREDIT said...

Hej Behöver du ett snabbt lånemeddelande till oss {remy.credit111@gmail.com} med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, privatlån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolidering Lån e.t.c. Vi har ett lån för dig Personliga lån (säkra och osäkra) företagslån (säkra och osäkra) konsolideringslån och många fler. Kontakta USA för mer information om lånerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem. kontakta oss via e -post: remy.credit111@gmail.com...............................

03:14  
Blogger Anna-Lena said...

VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
Personliga lån (säkra och osäkra)
Företagslån (säkra och osäkra)
Konsolideringslån och många fler.
Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
Vi har ett lån till dig

15:07  
Blogger Anonymous said...

Jag är glad idag, tack Lapo Micro Finance för att du gav mig ett lån. Jag blev lurad flera gånger när jag försökte få ett lån tills jag stötte på Lapo Micro Finance som gav mig ett lån värt 93 000 $ för att ta hand om mitt sjuka barn. Om du behöver en riktig långivare idag kontakta Lapo. Kontakta e-post: lapofunding960@gmail.com

14:59  
Blogger Alexander Viktoria said...

Jag delar mitt personliga vittnesbörd för att hjälpa andra som kan gå igenom en liknande situation som jag. Jag heter Sarah Alexander och jag fick nyligen tillbaka min ex-kärlekspartner med hjälp av Dr. Oduduwa, en kraftfull trollformel.

Jag och mitt ex hade varit i ett förhållande i nästan två år innan vi bröt upp på grund av vissa missförstånd och olikheter. Det var en svår tid för mig eftersom jag var djupt kär i honom, och jag kunde inte föreställa mig att leva utan honom. Jag försökte allt för att få tillbaka honom, men ingenting verkade fungera.

En dag när jag surfade på internet kom jag över Dr. Oduduwas hemsida och jag bestämde mig för att prova. Jag kontaktade honom via hans e-postadress, och han svarade snabbt. Han bad om lite information om mig och min ex-kärlekspartner, och han försäkrade mig att han kunde hjälpa mig att få tillbaka min ex-kärlekspartner.

Dr. Oduduwa kastade en kärleksförtrollning åt mig, och inom några dagar märkte jag några positiva förändringar i mitt exs beteende mot mig. Han började ringa och smsa mig regelbundet, och vi gick till och med ut på en dejt. Det var som om vi aldrig hade gjort slut. Jag var överlycklig och tacksam mot Dr Oduduwa för hans hjälp.

Nu är jag och min ex-kärlekspartner tillbaka tillsammans, och vårt förhållande är starkare än någonsin tidigare. Dr. Oduduwas kärleksförtrollning fungerade som magi, och jag är ett levande vittnesbörd om det. Jag rekommenderar starkt Dr. Oduduwa till alla som går igenom en liknande situation.
Hans e-postadress är dr.oduduwaspellcaster@gmail.com.
Jag är säker på att han kommer att kunna hjälpa dig också, precis som han hjälpte mig.

06:17  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com