måndag 3 oktober 2005

Jag fattar inte!?

Ägnade söndagkvällen åt att gråta ögonen ur mig för att han inte hörde av sig och bestämde mig för att detta förmodligen innebär att det är slut mellan oss. Är han helt dum i huvudet eller, fattar han inte att man måste höra av sig när man kommer hem efter 5 dagar och inte haft någon kontakt. fattar han itne att det är så förhållanden funkar. För när jag kom till jobbet i morse undvek jag väldigt noggrant att se honom i ögonen men märkte att han såg mig och när jag loggade in hade jag redan fått ett mail:

"God morgon, vad snygg du är idag".

Inbillar mig fortfarande att man inte tänker dumpa någon när man skickar sådana mail. Men vad tror han då att vi har? Tror han att vi efter två månader bara flörtar med varandra, eller vadå? Måste jobba lite men vad faaaaaaan, ska fundera och återkomma!
BlogRankers.com