måndag 23 oktober 2006

Återhämtning

Har haft en riktigt bra helg. A och jag gick en sväng förbi Pet Sounds Bar och Metro i fredags kväll, men stannade inte särskilt länge. Vi ville mest se varandra, och kanske i andra hand kolla utbudet för säkerhets skulle.

Åkte till Malmö i lördags morse för att hänga med gamla vännen C och hennes familj. Det var rätt mycket lekpark och sjungande första delen av dagen även om vi också hann med ett glas vin på en uteservering under eftermiddagen. C & D är väldigt duktiga på att laga mat och underhålla gäster, så jag fick för en gång skull titta på medan maten lagades med ett glas champagne i handen. V nice. Vi åt fikon med chevre och valnötter och helstekt entrecôte och potatismos (I'm was happy). Vi drack rätt mycket vin, ganska många drinkar och dansade till schlagers med deras franska dörrar öppna till tre på morgonen.

Det var tre rätt avslagna personer och en liten liten, samt mycket pigg människa i deras lägenhet dagen efter. Var väldigt glad över att det inte var mitt barn.

Sen gjorde vi ingenting alls förrän det var dags för mig att flyga hem, efter det gjorde jag heller ingenting.

Jag är fortfarande trött. Måste nog ta en allvarlig funderar på om det verkligen är värt att vara bakis i två dagar, som jag verkar bli nuförtiden. Inte bakis så att jag har ont i huvudet eller mår dåligt på något annat sätt. Jag är bara så fruktansvärt trött.

Har gått som en zombie på jobbet idag. Halv 10 är det jag som släcker ikväll. Boring.

Har fått en itnressant kontakt på Match, tror jag åtminstone. Detta ska bli väldigt spännande. Kanske får jag äta upp alla mina fördomar.
BlogRankers.com