fredag 7 september 2007

Helsinki

Åh ja, fredagkväll igen. Och här sitter jag. Allena. Igen.
Men idag är det faktiskt meningen, för kl 0550 imorgon hämtar taxin mig och bränner på bort till Arlanda snabbt som ögot. Jag ska på konferens i Finland och jag ångrar ihjäl mig, ångrar att jag tackade ja. Tänk om jag hade kunnat ägna helgen åt att sova vila hänga mina homies istället för att bli full medfolk jag inte känner och inte vill känna.

jaja

Annars hängde M och jag på Babylon igår och det var så sjukt bra och roligt. Kanske gör vi om det nästa vecka tillsammans med facebooksnubben. Yo.

Jobbet blir nog bra, det är bara så svååååååååårt. De gick verkligen på mina lögner, nu har jag problem jag inte vet hur jag ska lösa, eller jo, jag vet, men det kommer att kräva övertid, och det är ju inte riktigt min grej.
BlogRankers.com