fredag 12 oktober 2007

Haha, igen!!!

Det här kommer jag att blogga om varje gång det händer hur ointressant det än er (för er). Låt oss hoppas att det händer många gånger till:

Fast jag fyller ett tredjedelssekel väldigt snart fick jag visa leg på systemet. Tack snälla systembolaget. I love you.

Nu smiter jag snart till AG och firar Sessans frihet.

Igår fyllemessade jag db och fyllemsn:ade med facebooksnubben. Lås mig ute från techgrejerna när jag dricker vin. Please. Please.

Jag är aningens puckad ibland.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, FB snubben =) Svarade han? Lägg lite mer krut på honom tycker jag.

Sist jag var på systemet fick jag inte visa leg. Jag blev grymt besviken =(

Du kan väl rapportera hur det är på AG. Det borde leva upp nu när det snart e vinter.

22:59  
Blogger Bitter said...

AG var sådär. Inga snygga snubbar tyvärr.
I övrigt, vi får se vad som händer i framtiden...

15:46  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com