onsdag 3 oktober 2007

hångel

Efter mitt personliga maraton, som jag inte kommer att kunna släppa på ett tag, kom DB hem till mig på middag. Han hade bjudit in sig själv, märk väl. Han räddade dessutom alla mina bilder och hela mitt itunes. Bara därför är jag jag tacksam. Jag gjorde köttbullar och potatismos (äkta sådant A). Sen satt vi hela kvällen och höll på med datorn. Närmare och närmare. Det var nice, men jag ändå vaccinerad mot honom. Sen skickade jag hem honom, vid tolv och i dörren, åh i dörren så bara... Jesus, han kysser fortfarande galet bra. Jag blev svag för ett ögonblick. Mycket svag. Svaga knän. Men han fick gå hem. Och fastän jag avpolleterat honom, ja trots det, finns det några milligram av mig som vill ha MER. Men jag väntar och vet inte. Vi får se. Och svaret på vad han vill är fortfarande dunkelt. Vad jag vill är mycket obskyrt. Jag vet ett dock: fler sådana kyssar är helt ok. Men alla initiativ är hans. Och det känns bra så. Blir det inte mer mår jag mycket bra ändå. Det är ändå inte alla som går från 20 min löpning till en timma på en månad. Jag gillar mest mig själv just nu.

5 Comments:

Blogger Unknown said...

Va skönt att han lyckades rädda dina bilder och så. Jag förlorade alla mina i en krasch för ett år sedan, men så visade det sig i våras att ett ex sparat nästan alla på en extern hårddisk eftersom han visste att det bara var en tidsfråga innan min dator skulle lägga av.

Jag grät av lycka när jag fick DVD-skivan med bilder! Hurra för ex (ibland)

08:36  
Anonymous Anonym said...

Din lyllos, din lyllos, din lyllos. Hångel är det bästa som finns.

Ett sån moment kan man leva länge på. Och klart han kan kyssas. Jag har ju sett han läppar heheh.

09:54  
Blogger Emm said...

jeeeeesuuuuuussss

GRATTIS till hångel!

12:08  
Blogger Bitter said...

Åh ja. Åh ja vilka läppar. They did well.

16:30  
Blogger Strawberry milkshake said...

Åh jag blir så avis! Fast glaaaad för din skull! Njut och var glad över att ditt liv går så bra! Kram!!!

16:56  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com