lördag 29 september 2007

Nu kan jag andas lugnt igen

Ojoj, vilka innehållsrika dagar. Jag är alldeles utmattad.
I torsdags kraschade min dator och jag har känt mig väldigt konstig sedan dess. Idag köpte jag en ny (INTE mac) och jag är äntligen människa igen. Vi får hoppas och be att DB kan rädda mina bilder från den gamla som jag då inte har back-uppat. Nu har jag lärt mig en läxa.

Annars är jag trött idag, jag drack kriminella mängder vin igår med Kajen och BlingBling. De var också väldigt bra på att dricka vin. Det finns en alldeles magisk bild av mig och blingers när vi ligger på en orange bil. Det var skoj.

DB har bjudit in sig själv på middag här på tisdag. Jag är road.

Nu ska jag lukta på alldeles ny bebis resten av kvällen.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så bra, du har en ny dator =) Det blev för jobbigt med abstinensen, inte sant. Hahah, jag såg bilden på oss och bilen. Snyggt och elegant åmar vi oss på huven.

Jag har nu ditt nummer i min mobil. Om morgondagens lilla tillställning hos Pelle visar sig vara trevlig slår jag dig en pling. Jag har ingen aning om vilka som kommer att hänga där. Det kan bli astrist eller ösigt värre. Är det ösigt slår jag dig en pling.

Och sedan måste vi ju gå på snövit nån dag hahahha =)

Vi hörs!

00:32  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com