onsdag 26 september 2007

nothing happens in tha forest

Mitt liv känns hyfsat ointressant dagtid. Inget att rapportera från skogen där jag jobbar. Förutom att min chef gav mig mycket väl godkänt på min första 15-sidiga rapport jag skrev. Jag blev glad och gavs på rak arm fyra olika projekt att leda under hösten. Smickrande, men usch, det innebär väldigt mycket jobb. Väldigt mycket.

Annars messar DB oavbrutet, bjuder in sig själv på middag och tv-kvällar. Jag dodgar men fick falla till föga för middag på tisdag. Det är ganska roande. Känner mig distansfylld. Sådan trasig själ som blir så uppenbar.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

aha,ja han har ju lagt in brasklappen om att han inte vill ha ngt förhållande med dig, så nu är det alltså "safe" att börja umgås. Fucking mindgames, karlar...så jävla tröttsamma. Fall inte för det där mesiga tricket, du kommer bara ångra dig. Klipp, klipp,klipp...och gör det nu.

19:08  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com