söndag 23 september 2007

Hej då den här veckan

Lite söndagsångest som vanligt, men den är nog överkomlig. Jag ligger i min soffa och kollar på West Wing. Fantastisk fantastisk serie.

Min vän DB och jag har varit på bio, sett Simpsonsfilmen, och ätit middag efteråt. på Texas Smokehouse eller vad det nu heter. Men han tyckte att jag skulle laga mat till honom hemma istället. Geez, han är oförklarlig.

Lång lång vecka med nästa höjdpunkt på fredag, långt borta. Visserligen mkt skönt att inte ha något inplanerat förrän dess, men no, så kommer det inte att förbli. Kanske måste jag hälsa på bästa K och deras nya baby. De måste bara komma ur sin puppa först. Sen springer jag hela vägen till Stureby för att lukta på ny bebis. Lovely.

2 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

Anar vi en liten fasad här, typ "nähä, jag gillar inte alls honom, bara som kompis"?

04:57  
Blogger Bitter said...

Nej, jag tror faktiskt inte det. Alltså, jag är inte helt oberörd, men är inte tillräckligt intresserad för allt jobbigt det skulle innebära. Man ska ju adrig säga aldrig, men nej, känner mig rätt säker.

21:10  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com