lördag 15 september 2007

Skiiiiiiiiiiiiiiiiiit

VAD fan har hänt. Mitt minneskort i kameran är helt raderat. Alla bilder borta. Och jag VET att jag inte har gjort det själv. Fy fan. En hel sommar borta.

Dessutom har de senaste två veckornas löpning gjort mina benhinnor ömma. Och det är inte bra. Verkligen inte. För 16 år sedan opererade jag både benen. Och var konvalescent för länge efter åt. Jag vet vad jag talar om här. Det är mycket illa om det kommer tillbaka. Sista terminen i nian fick mamma köra mig till skolan varje dag, för jag kunde inte gå. Alls. Så hej och välkommen nya plåga, det har ju varit lite för smärtfritt ett tag.

Sådärja, ville bara gnälla lite.

3 Comments:

Blogger Emm said...

Gnäll på. Brukar kännas muchos bättre efter det :-)

10:39  
Blogger Det Mörka Hotet said...

För Guds skull; spara minneskortet och låt några riktiga proffs få ta en titt på det!

Kontakta annars Scandinavian Photo (http://www.scandinavianphoto.se/) och/eller (http://www.cyberphoto.se/) då de säkerligen känner till knep att komma åt bortraderade bilder.
Vad du INTE bör göra är att ge upp eller sätta minneskortet i händerna på en amatör. Däremot så borde det gå att rädda då det främst handlar om kunskap och resurser.
(Jag känner till fall där de lyckas rädda bilder och information från minneskort som hamnat i vatten eller gått sönder.)

Lycka till!


DMH

11:15  
Blogger Bitter said...

Tack för tipset!!

19:09  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com