lördag 15 september 2007

Trött i ögat.

Den här dagen har tillbringats i soffan med min nya bästa vän, jättetv:n med inbyggd dvd. Det var fint. För igår verkade det som att jag drack några glas vin för mycket, tro det eller ej, men halv fyra ramlade jag hem efter lång kväll på bland annat Marie Laveau, där jag träffade ett MYCKET lovande prospekt. Som typ en minut i tre lyckades klämma ur sig att han hade flickvän. Kom igen. Jag reste mig upp och gick. Väx upp därute. Sånt där har jag varken tid eller ork till. Don't waste my time like that.

Och facebooksnubben har idag bytt profilbild, och OMG, vill ha! Vill ha, ge mig! Cravings!
Sist jag träffade honom var säkert åtta år sedan, och jag minns att jag tyckte han var lite snygg då, men nu. Ojojoj. Fredag, here I come. Det är så lååååååångt borta. Och just det, jag ska träffa min nya vän, DB, på torsdag. Också weird.
BlogRankers.com