onsdag 12 september 2007

I'm back

Sådärja, nu har jag krypit ut från mitt gömställe under stenen.
Det är ju skönt att mina dippar är korta nu förtiden.
Jag är så busy också, jag bara jobbar och tränar och sånt. Som att jag skulle ah blivit förnuftig.
Weird.
Men igår kom I hit och käkade middag och vi drack vin och det var så härligt.
Och idag shoppade jag sönder mitt kreditkort, nu har jag väldigt många nya fina saker. Som att det skulle fylla igen hålen i själen.
Joså.
Och imorgon blir det någon fest på Södran har jag hört.
Och just det, nästa fredag date med facebooksnubben. Looking forward to that.

3 Comments:

Blogger Emm said...

Välkommen tillbaka!

09:50  
Blogger E said...

Du är imponerande cool, way to go:)

22:01  
Blogger Bitter said...

Sweet! tack för det!!!

22:06  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com