fredag 21 september 2007

Update

Jo.
Daten blev inställd och jag blev sur. Mest för att jag inte fick reda på det förrän jag frågade var vi skulle ses. Men. Sånt händer. Kalenderkrockar och sånt. Jag hoppas på nytt försök men har inte jobbat på det ännu.

Var däremot ute med min nya vän DB igår. Vi käkade middag på Inferno och drack vin på Tranan. Vi är verkligen goda vänner nu. Jättegoda. Så goda att han tyckte att vi kunde dricka nästa glas hemma hos honom. Så goda att han tittade mig så djupt i ögonen att jag RODNADE. Kom igen. Så goda att han messat tre gånger och försökt övertala mig att gå på bio idag. Så goda att vi ska på bio på söndag istället. Jag är dock fantastisk så jag sa nej till alla inviter. Så goda vänner ska vi inte bli. Men bio på söndag då, högst vänskapligt. Vi ska se den romantiska filmen Simpsons.

1 Comments:

Blogger Natalie said...

jag vill på fest. hur? kommer kändisar? kommer de vara fulla? viktigt viktigt.

18:27  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com