tisdag 18 september 2007

Bank

Skum dag, A och jag gick igenom våra skrivgruppstexter på Soap bar, f ö det värsta stället i hela världen, och då travar Loverboy förbi. Men jag är coolers så jag visslar dit honom och det var helt ok faktiskt. Lite stelt kanske men inga trasiga känslor revs upp. Inte alls. Glad, så glad att vara förbi det där.

Sen gick vi till Dramaten för att se Dödsdansen. Jag somnade efter ca fem minuter och vaknar av att jag bankar bakhuvudet i träbänken. No good. Vi gick i pausen.

Så nu, hemma för att hämta andan. Bara tre dagar kvar till fredag. Yay.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Själv råkade jag stöta på ett gammalt X (från spraydate) på Pet Sound. Stackarn blev så nervös men jag var värsta coola tjejen. Jag kramade om det stackars asplövet och minglade vidare :)

14:57  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com