måndag 24 september 2007

Lön, så välkommen

Jag skulle kunna ge en arm just nu för en färsk hummer. Jaja, vad fan.

Fin positiv överraskning idag: jag behövde inte betala tillbaka lön till min gamla arbetsplats, jag fick massor med nya pengar. Hade ju tänkt träda in i finansiell anorexi, men nu behövs inte det. Känns skönt. Även om jag inte har några särskilda ytterligare behov nu, förutom sprit, och lite mat.

Idag har jag lagat matlåda till hela veckan - riktig Texas chili på högrev som nu har kokat i fyra timmar. Jag längtar till lunch imorgon.

Och fan då: knät höll på att döda mig när jag skulle springa så jag fick gå hem och betala räkningar istället. Jättedåligt ju. Usch. Nytt försök imorgon.

2 Comments:

Blogger Emm said...

Fan vad hurtigt att fixa matlåda!! I´m impressed!

09:44  
Blogger Bitter said...

Men måste, alla andra har matlådor ju. Dessutom sparar ca 1000 spänn i månaden och 1000 kalorier om dagen. Good deal liksom.

18:05  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com