söndag 30 september 2007

Skäms på mig

Jag är besatt. Jag är beroende. Det är jättejobbigt.
Tv-serierna styr mitt liv, jag har en miljard säsonger av West Wing hemma, massa Entourage, Heroes, Prison Break. You name it. Jag hinner inte läsa längre. Klämmer bara in 35 minuter varje morgon på bussen och jag känner hur jag blir dummare och dummare för varje sekund. Idag har jag ätit godis också. Det är skönt att det är måndag i morgon. Den lutherska dagen. Piskan på ryggen, upp och springa i viken så snart du vaknar. Ska bli skönt med lite ordnung.

Fy på mig.

3 Comments:

Blogger Emm said...

Fasiken vad du är duktig. Jag kan inte ens piska nig själv på ryggen....

11:27  
Anonymous Anonym said...

Själv är jag besatt av min dator. Nu har jag slutat sova om nätterna, så beroende är jag. Det börjar likna ett missbruk. Hinner inte heller läsa. Och ibland undrar jag varför jag har DN, den går direkt till pappersinsamligen =/

19:27  
Blogger Bitter said...

Usch jag vet, tidningen ständigt dåligt samvete...

21:52  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com