torsdag 18 oktober 2007

Ingen programförklaring

Jag har så ont om tid.
Jag vill förklara.
Definiera.
Men det låter sig inte göras.
Jag visste inte att det här fanns.
Jag är oändligt tacksam för att jag har hittat det. Även om det skulle ta slut imorgon.
Den här känslan är hårdare än vilket knark som helst.
Jag pratar besatthet.
Jag tänker att jag är rationell.
Inte längre.
En dag kommer jag att ha samlat mig för att beskriva det.
Fast inte ännu.
;en ok, tankeexperiment:
något händer, vad som, och allt som tidigare varit sanning bleknar. Det enda som betyder något är att följa känslan.
Det är inte min grej.
Jag vill älta.

2 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

Åh vad fantastiskt underbart härligt! Lev i nuet och njut av att vara du!

08:39  
Anonymous Anonym said...

Gud så vackert. Min kärlek har lämnat mig idag. Han sitter i en bil på väg till sin ö. Shiiiiiit!

13:09  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com