tisdag 18 mars 2008

Another day

Åh men alltså. Stockholms Finest är så FIN. På riktigt. Han hämtade upp mig för promenad men 10 smashing ljusrosa rosor i handen. Hello! Och sen åt vi middag med hans familj och det var också fint. Jag tror jag fick godkänt. De får i alla fall godkänt av mig. Och jag ska ju fira påskafton hos dem också. Istället för min bästa bästa storfamilj på landet. Som jag helst vill ta DJ-snubben till. Men just nu väljer jag hellre honom än familjen. Vi åker ändå ut till landet och träffar dem på söndag, så det borde bli fint ändå. Men bästa middagen missar vi. Min familj tycker att jag är en svikare.

Och vad är det med min reader? Vissa bloggar visas inte som olästa fast jag läst. Och det skumma är att det bara är mina polares bloggar. är det ett tecken tro? På vad i sådana fall?

Har lite ångest över att min härliga ledighet har ägnats åt...ingenting. Jag hade sådana planer. Men no. Och nu är det bara två veckor kvar.
Fast den här veckan artar sig strålande: nätverksträff imorgon med coolaste talaren som jag fixat, efter det drinks med Majsi, sen hoppas jag på love onsdag kväll och torsdagen går i alkoholens tecken. Vinlunch med Henrik och vinmiddag med A. Och sen hänga med DJ-snubbens polare på fredag, hans föräldrar på lördag och min släkt söndag och måndag. En vecka med mycket love. I love.

Och förresten. Vad är det med färgkoordinering av bokhyllor? Alla gör det. Måste jag också. Det börjar klia i fingrarna. Kanske värdigt projekt för morgondagen? Fast jag borde åka till demensboendet och träffa farmor. Jag borde. Jag ska.

2 Comments:

Blogger Strawberry milkshake said...

han verkar allt bra fantastisk den där discjockeyn

20:15  
Blogger Jenny said...

Ja, oh, han ÄR!

15:22  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com