måndag 23 november 2009

Hemma igen

Äntligen hemma från New York. NY är fantastiskt, jag älskar så mycket. Men en vecka räcker, åt gången. Jag längtar alltid hem när jag reser, och ofta bort när jag är hemma. Sju dagar med intryck. Tre dagar med konferens, en ganska hyfsad sådan. Väldigt mycket mat, som vanligt. Dito shopping. De närmaste två månaderna blir fattiga. Men det är ok. Har lust att hänga hemma nu. Särskilt som jag gick och köpte ett Wii direkt efter jag landat igår.

Flygresan var vedervärdig, vidrig, fruktansvärt. Var vaken 24 timmar i sträck, svällda upp något fruktansvärt, kan fortfarande inte få på mig mina ringar, knän, fötter och händer värket. Sov 4 timmar inatt. Är skitsur på min man dessutom. Det som ut som fan när jag kom hem, han var inte särksilt tacksam över sina presenter, önskade sig annat, satt och läste tidning istället för att välkomna mig hem med big love. Sen gick han till jobbet. Det känns inte bra. Alls. Orkar inte heller prata om det. Orkar inte hans utbrott när han känner sig påhoppad. Tänker vi ses i helgen och blir det inte bättre då antar jag att jag måste börja kommunicera. Fram till dess, inte.

1 Comments:

Anonymous A said...

dumpa din man snabbt...en man som ignorera på det viset ska dumpas

06:15  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com