fredag 13 november 2009

Åh vad fint

Men åhh!
Vad många fina mail jag fått av er. Som vill fortsätta läsa. Gölle.
Jag har ännu inte riktigt bestämt hur jag ska göra, tänkte gå igenom Google Analytics riktigt noga i helgen och se om det kan vara så att någon av mina kollegor hittat in. Vill ju helst inte alls lösenordsskydda den. Dessutom är det många fler som läser än som har mailat och önskat att få fortsätta läsa. Och jag vill ju ha kvar dem också. Och jag vill gärna ha kommentarer ofta, då blir det ju roligare att skriva. Anyways, jag har inte fått några kommentarer på jobbet ännu, så jag hoppas och misstänker att den person jag tänker på inte är lika nyfiken som jag hade varit. Annan rolig sak: det är ju massa killar som läser bloggen. Sånt visar inte Analytics. Det tycker jag är roly.
Innan jag åker till NY på söndag kommer jag att bestämma mig hur jag gör. Då får ni veta.

Annars är jag ruskigt bakis idag. Den nya "operativa ledningen" och den gamla dito var på Operabaren igår, eller om det var Operakällaren, inte vet jag. Det var även Christer Fuglesang. Jag fick Toast Skagen, för övrigt skamligt liten för 170 spänn, oxfilémedaljonger som inte var särkskilt imponerande och en Oscar II-tårta var alldeles för söt. Och en makalös Zinfandel. Det var ju gott, jo, men för det priset borde det ha varit ännu godare. Vi pratade lite framtid, vi får rätt fria händer att fortsätta forma företaget som vi själva vill, och annars pratade vi mest skit. Och tog en taxi till Marie Laveau och drack ännu mer sprit. Fy fan. Jag längtar till soffan, colan och pizzan ikväll. Och att få träffa min man, det var nästan en vecka sedan.
BlogRankers.com