måndag 19 oktober 2009

Inget att rapportera

Dagarna springer faktiskt ifrån mig. Inte så att det händer särskilt mycket, men jag tror att det kan vara höstkoman. Jag vill helst bara ligga i soffan och läsa eller titta på TV. När det finns så mycket roligt att göra. Det var i alla fall precis vad jag gjorde i helgen, ute på landet, i en mycket regnig skärgård. Och kall. Jag sov säkert hälften av tiden jag var där, och måste ha behövt det. Så fort jag satte mig ner stängdes ögonen.

Jahapp, det här blev tydligen världens roligaste inlägg. Vad fan. Jag är så tråkig nu.
Men höjdpunkterna då:
- middag på nya italienaren i Lo Scudettos gamla lokaler. God mat, gott vin och perfekt service.
- Jonas Karlssons nya novellsamling.

Ikväll bio och hångel. Imorgon hångel utan bio. På onsdag bokcirkel, torsdag middag med Carina, fredag middag med Isa och AM samt min mans klubb på PSB. Lördag middag hos Helena och Henrik samt babytittande hos Stina. Kanske.

Kan sålunda bli lite mer att skriva om här. Vi får se.
BlogRankers.com