måndag 26 oktober 2009

Mår dåligt

Jag har haft en så intensiv helgen att jag sitter här på jobbet, måndag eftermiddag, och på riktigt håller på att falla ihop. Allt är mitt eget fel. En kombination av för mycket mat, för mycket vin, och för lite sömn gör att jag är väldigt trött, törstig, liksom uttorkad i hela kroppen samt har väldigt stor mage så att kjolen skär in och påminner mig hela tiden. Men det var värt det, det var roligt.

I fredags skulle vi fira lite på jobbet att vi plockade hem den dära gigantiska affären, och det blev en lång lång natt. Men så högt tempo på allt, och pizza, hamburgare, mackor och allt det där ovanpå. I lördags åt vi middag hemma hos H&H och det, var fint, roligt och väldigt konstigt också. Och avslutade kvällen på Hjärtats Bar med lite andra vänner. Resultat: se ovan och lägg till en fruktansvärd dag igår, och en hemsk natt till måndagen med få timmar sovda. Och från och med imorgon bara äta bra. Det är dåligt, det här.

Och nu ställde jag in kvällens biodejt med syrran också. Orkar inte. Onsdag istället.
BlogRankers.com