torsdag 3 februari 2011

En födelsedag

Kanske inte den bästa. Den trettiosjätte i alla fall. Uppvaktades av den underbare maken med finfrukost och paket. Dagens absoluta höjdpunkt. En pulsklocka som jag önskat mig. Som känns lite som ett hån just nu, när jag har mycket mycket svårt att röra mig. Längtar mig sjuk efter att kunna använda den på riktigt.

Har varit lite låg i några dagar, tiden går väldigt långsamt när man bara ligger och har ont. Och innan jag gick på sjukskrivningen var jag tvungen att jobba jättejättemycket istället för att hinna klart. Det gjorde jag ändå inte, så jag pillar med lite smågrejer när jag orkar.

Ikväll ska jag i alla fall äta middag med min man, hans föräldrar och bror. Det blir fint. Min egen familj har stuckit till Thailand, allihop utan min babysister. Hon skickade ett grattis-SMS(!). Tack, då.

Nu återgår jag till Glee och försöker rycka upp mig, alternativt vänta på att Citodonet börjar verka. Blä.

En bitter dag, in deed.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men Grattis, Grattis! Jag hade just börjat bli lite orolig eftersom jag inte har sett till dig här på några dagar. Men jag förstår att du har ont. Och när man har mindre att göra tenderar man att få mera ont också. Tycker jag.

Hurra hurra för dig och och en trevlig kväll önskar tanten.

16:39  
Blogger Saga said...

Grattis söta!
Om du orkar typ åka buss till Årsta så kom och hälsa på i min butik och sitt i mina fåtöljer och fika :)

22:06  
Anonymous Bitter said...

Det gör jag gärna, men det får bli en barnvagnspromenad lite längre fram, just nu kan jag inte ens åka buss!

09:40  
Anonymous Anonym said...

Grattis så här lite i efterskott!

Som födelsdagspresent kan jag endast erbjuda lite rent fjäsk;

Jag har fått för mig, förutom att du är hemskt snygg, även är rolig, smart, vass och genuint omtänksam mot de dina..

Tilläggas kan att jag har planer på att köpa den däringa "boken"..

Trevlig helg!

Carin

15:56  
Anonymous Bitter said...

Åh kära nåån, vad kan vara bättre än rent fjäsk? Alls inget. Jag rodnar och tackar och bockar och bugar. Och Och kråmar mig av stolthet. Och ja, köp boken. Jag hoppas verkligen att du gillar den. För mig är den magisk!

12:37  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com