torsdag 12 januari 2012

Födelsedagen

Min, alltså. Är inte idag, men om inte så väldigt länge. Detta år tänkte jag inte ligga orörlig i smärtor. Nej. Detta år ska gå i ätandets tecken. Jag bokar in allt redan nu så att jag inte glömmer. Så att jag får längta lite. Så detta har jag bokat:
 - frukost på Grand hotell
 - lunch på Prinsen
 - middag på Vassa Eggen (Kanske. Kan bli något annat. Om jag kommer på något bättre).

Dessutom blir det prinsesstårta på jobbet och skumpa mellan jobb och middag. Och BARNVAKT. Om jag vågar.

Jag kommer vara väldigt mätt när jag går och lägger mig. Men nöjd. Mätt och nöjd. Bästa känslorna.

2 Comments:

Blogger motvalls said...

Vilket jäkla upplägg! Avis! Jag fyller också snart...om en vecka närmare bestämt. Har blivit utlovad överraskning efter jobbet. Måste nämligen powerjobba pga jobbleverans dagen därpå. Så jag bestämde att kommande helg ska jag få en dag som jag bestämmer allt på. Tror mest vi ska använda den till mitt uppdämda shoppingbehov! Solrosen har tappat lukt å smaksinne efter sin förkylning så god mat är inte prio just nu...

09:41  
Anonymous Bitter said...

haha, jag är mycket nöjd. Ska dock byta Vassa Eggen mot Pubologi. Där har jag inte varit förut. Tyvärr måste jag ju jobba på dagen, det är en fredag, men det är helt ok, men det jag egentligen skulle önska mig är en morgon helt för mig själv. Alltså sovmorgon och sen frukost i lugn och ro. Men det känns som en utopi.

09:47  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com