fredag 25 januari 2013

V 21

Det har ändå varit en bra vecka. Inget jobbigt på jobbet. Har inte varit arg. Försöker vara tolerant.

Ikväll kommer min ena syster och Sigges kusiner för fredagsmys. Har köpt chips, jordnötsringar, ostbollar och läsk. Det brukar vi inte ha hemma och tyvärr verkar det bara finnas gigantiska påsar nu för tiden. Precis samtidigt som gravidappen varnar för chips och godis. Den appen har aldrig varit gravid.

Shoppar väldigt mycket nu för tiden. Idag en bärsele från BabyBjörn som är så fresh att den inte ens finns att köpa. Man fick förhandsbeställa.

Andra saker jag köpt senaste veckan: jacka, högklackade skor och sex andra plagg jag inte kan ha på typ ett år. Böcker. Överkast. Pall. Hyllor. Duschdraperi. Jag vet vad det är. Det är jag som är sysslolös.

Planerar nu köksrenovering precis som förra graviditeten. Återkommer till det.
BlogRankers.com