onsdag 10 april 2013

Kvällsgnäll

Jag sitter i soffan och har så ont att jag inte kan resa mig och gå och lägga mig. Min man orkar inte bära mig för jag väger ca 85 kilo. Gissar jag. Kan heller inte lägga mig ner i soffan och sova här, den rörelsen är omöjlig. Så jävla ovärdigt alltihop. Måste nu ta Citodon och vänta på att den ska verka innan jag kan få sova. Ska snart borsta tänderna och spotta i bunke som min man håller fram. Ber om att inte bli allt för kissnödig på några timmar.

Det var bara det. 54 dagar kvar.

4 Comments:

Blogger Stora Morran said...

Wiiee! Kämpa på! Snart blir det bättre! Kram

09:03  
Anonymous Anonym said...

Åh hilfe....
Du är en kämpe!!!
Emm

13:23  
Blogger motvalls said...

Har du sett den här? http://www.skl.se/MediaBinaryLoader.axd?MediaArchive_FileID=700a61ab-a5d2-4a3c-8ea1-cd5902833eae&FileName=Indikation+f%C3

Kan vara bra för att veta vilka riktlinjer som faktiskt ska följas. Lycka till för att allt går som ni vill, håller tummarna!

13:46  
Anonymous Bitter said...

TACK för pepp. Jag kämpar idag med förnyad energi. Fick en hallonmuffin också. Hjälpte lite extra.

Motvalls: Jag har faktiskt läst den, som del av min förberedelse, kändes väldigt tryggt att inte bara ha Familjelivshistorier att luta sig på. Men idag var det inga protester. Snitt inga konstigheter om man håller på att gå sönder. Och det är skönt. LÄngtar nu efter att få träffa Gunnel.

14:56  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com