onsdag 18 oktober 2017

Fy farao vad det där mötet sög musten ur mig. Efter adrenalintoppar blir man ju väldigt trött men det gick liksom över i en livsleda också. Idag var jag tvungen att ringa min ena telefon från den andra under ett möte och därmed ursäkta mig och gå ut. Och sen åka hem. Ställde in alla möten i eftermiddag. 

Samtidigt hade jag möten där jag hade kontroll och kunskap och klev upp lite ur det dåliga självförtroendet och självömkansträsket. Ska kanske bli vid min läst. Har också pms. Men provar för andra månaden i rad cipramil under pms:en och det känns som om det verkar funkar rätt bra. Inga gigantiska vredesutbrott. Inga skilsmässor. Eller jo, en liten förra veckan men det gick fort över och framför allt: vi enades efteråt om att JAG HADE RÄTT. Så var inte så långsint denna gång.

Börjar nästan fundera på hormonspiral också. Världen är upp och ned.
BlogRankers.com