onsdag 18 oktober 2017

Ödesmötet

Var lite trött och låg igår efter det viktiga mötet. Jag var så otroligt nervös, fullpumpad med adrenalin, hjärtklappning och illamående. Men det lade sig efter ett tag tack och lov. Det gick inte dåligt men heller inte bra. Det dröjer innan jag får veta hur det blir. Tror dock inte att det går min väg, ger mig själv en tjugoprocentig chans. Han ställde så svåra och specifika frågor och jag kände mig inte förberedd och duktig nog. Försöker släppa det nu och njuta av det jobb jag har. Men är också nöjd och glad att jag vågade fråga. Man får inget utan att fråga.

Nu är det ny dag och ny skit att hantera. Idag har jag ett annat jobbigt möte med en person som är arg på mig. Sen ska jag åka hem, äta middag, sticka på min tröja och gå och lägga mig så tidigt jag kan. Imorgon får jag vin.
BlogRankers.com