måndag 11 september 2017

Ett skifte

Jag tror jag håller på att gå igenom någonting. Jag vet inte riktigt vad det är, jag ska fundera ett tag och se, men det är något slags livsskifte som jag tror är mest bra, men också sorgligt och ledsamt och en aning ångestfyllt. Jag vet inte vad som händer på andra sidan och jag är lite rädd för det. Men här kommer en icke komplett lista över vad som håller på att ändras, vad som finns i mitt huvud nu.

  • Jag är rädd för döden och åldrande, det är nytt
  • Jag vill träna hela tiden och gillar det
  • Jag håller på att skapa ett avstånd till mina grejer, men det är nog en lång process
  • Jag tänker på miljön hela tiden
  • Jag skiter i miljön ibland
  • Jag tar itu med mina ätissues
  • Jag vill klättra högre i karriären och tror att jag kan
  • Jag vill gå ner i arbetstid
  • Jag undrar vilka intressen jag har
  • Jag undrar vem jag är
  • Jag har slutat vara paniskt rädd för arbetslöshet och att inte duga
  • Jag är lite nykär i min man
  • Jag är lite svartsjuk, utan grund. Hoppas jag.
  • Jag städar varje dag
  • Jag vill hänga med mina barn just som de vill sluta hänga med mig
  • Jag ser gammal ut och jag känner inte igen mig. Det gör mig ledsen
  • Omvärlden, den är då smärtsam. Lider av weltsmertz. Eller vad det heter.
  • Jag funderar på att byta parti
BlogRankers.com