torsdag 24 augusti 2017

Köpstopp #7

Det är ju inte ett heläkta köpstopp för jag köper ju saker. Men av alla de grejer jag har köpt sedan 1 juli så är det få som inte passar till undantagen. Jag har köpt startplats i Midnattsloppet och en vätskeryggsäck. Ett läkarbesök, ett sjukt dyrt besök hos tandhygienist, ett dito hos frisören och några utekvällar. Tycker alla är ok. Idag har jag dock köpte tre saker varav endast en kan tänkas vara förbjuden. Eller kanske två. Det jag tycker är godkänt är stora flaskor hårfärg från någon tysk sajt som Sessan sagt åt mig att köpa så att hon kan färga min utväxt istället för att jag lägger 750kr var fjärde vecka hos frisören. De kostade 300. 

Det andra är en resa till Malmö i november till min äldsta vän Camilla. Resan köptes för eurobonuspoäng och kostade utöver det 241kr. Inte på godkända listan men umgänge vill jag prioritera.

Det tredje är en ny svart pennkjol som jag använder mycket på jobbet. Den gamla är lite för trång och jag hade fått presentkort så jag betalade 200. Känns som bra investering också, trots att jag med den verkligen bryter köpstoppet.
BlogRankers.com