fredag 4 augusti 2017

Alltså fy farao

Vad jag ogillar att semestern snart är slut. Men idag har jag jobbat hårt. En VVS-snubbe och en elektriker har varit här och dragit om tvättmaskinen så att tvättstugan just nu ter sig gigantisk. Har fått tvättpelare och därmed massor av utrymme. Har därefter städat och fixat i tvättstugan i flera timmar. Lite längre fram ska jag måla väggar, lister och golv. Och rensa varje liten millimeter från skräp. Älskar att rensa.

Har även hunnit vara och utväxtfärga håret och fick det så fantastiskt fint stylat med Beach wawes och allt. Vill alltid gå till frisören och styla håret nu, likt Blondinbella.

Har även: städat och rensat vinden och resten av huset. Har typ en dag av rensande och pillande kvar innan storstädet tar vid. Alltså min man. Under tiden jag rensat tar han badrummen, köket och tvättar alla fönster. Plus åket till Umeå i två dagar.

Och nu har jag nyss sprungit nio kilometer i mitt älskade nackareservat och vi ska strax gå ner till centrum och prova den nyöppnade vegetariska restaurangen Centan. Barnen sover borta. Yay!
BlogRankers.com