tisdag 14 november 2017

Festlista! Har snott den från någon.

– Vilken är den roligaste fest du någonsin varit på?
Två till och med. Vår bröllopsfest 18/7 2009 och min fyrtioårsfest 2015 i februari.

– När var du riktigt full?
Kanske i lördags typ? På någon nattklubb i Malmö. Det var väldigt kul.

– När gjorde du något pinsamt på fest?
Förmodligen varje fest. Jag kan vara hyfsat ofiltrerad. 

– Vilken är den peppigaste låten?
Åh! Bra fråga. Kanske nästan alla av Håkan. Eller oops I did it again med Britney. Den tog mig förbi sjuttonkilometersmärket på halvmaran.

– Vad känner du dig snyggast i?
En platt och mätt mage. Då funkar allt. Sorgligt nog. Men är också en klackmänniska.

– Beskriv en perfekt fredag.
Om vi tänker en sådan då man jobbar: bra möten och lång lunch med roliga kollegor. Gå tidigt, kanske fixa håret hos frissan med vin. Sen lite vin med vän innan jag åker hem vid halv sex. När jag kommer hem är barnen rena och glada, god mat är färdig och efter det hänger vi i soffan alla fram till ca halv tio då jag slocknar.

– Vem är du på efterfest?
Dricker och dansar. 

– Bästa walk of shamen du gjort?
Har inga bra sådana tyvärr.

– Vad ska du göra i helgen?
Mmm, helgen! Fredag inget. Hurra! Lördag mitt bästa, springa i skogen och baka. Gunnel har dansavslutning. Min systerdotter fyller tolv, vi ska dit och fira. Söndag, samma som lördag, springa och hänga hemma. På eftermiddagen kommer Jess, Marcus och Ada för att dels färga min utväxt, dels äta söndagsmiddag. Det blir långkok.

BlogRankers.com