tisdag 14 november 2017

Haleluja

Jag tänkte efter en lång stund under ett tråkigt möte hur jag ska kunna logga in på blogger från min hemliga googleägda address utan att allt stök I hela världen skulle uppenbara sig, och voilà, jag öppnade Internet Explorer för första gången sedan 2006 och nu kan jag tangentbordsblogga igen. Slutade med det 2010 och det är typ hela anledningen till att jag blogger så lite. Ska se om jag orkar knäcka bildproblemet också. Dock ej nu, pga är fortfarande I detta tråkiga möte, som varar till 20.30 ikväll. Och det är ju skitsynd, för I väskan har jag nya nystan ljuvligt rosa garn till min nya tröja. Stickade klart den gamla igår och vill hem och börja. Nu nu nu.


Annars ligger det åtta maskiner ren tvätt på golvet och väntar på mig. Annat jag borde göra är att pilla lite med mitt CV för det kan vara så att VÄRLDENS COOLASTE JOBB letar efter mig. Typ. Två personer har redan rekommenderat mig till VD'n och det vore ju dumt att låta det går mig förbi. Och som alla vet är hemligheten med bra CV't två till tre glas vin under tiden. Men det får nog anstå till torsdag. Eller onsdag. Möjligtvis onsdag.


Denna stora tillgång av tangetbord kan ju leda till allt möjligt meningslöst bloggande.



BlogRankers.com