onsdag 29 november 2017

Intervju

Idag var jag på en intervju för världens coolaste jobb. JAG VILL HA DET. Och jag brukar vara så bra i intervjusituationer, jag är avspänd, glad och proffsig. Känner inte att jag nådde hela vägen fram idag så är högst osäker på vad som händer nu. VD’n är på resande fot och är tillbaka nästa vecka och då ska de stämma av, och troligtvis återkopplar de i början av veckan om jag har gått vidare eller inte. Det känns som inte. Fast samtidigt, det här ÄR mitt jobb, på nåt sätt känns det som mitt.

Skulle jag få det skulle mitt liv förändras mycket. Jag skulle kliva upp i the big league, med allt vad det innebär. Inget mer gå klockan fyra. Men det verkar så kul så att jag tror att det är värt det. Jag har ju inte skaffat mig en jämställd man utan anledning. Håll tummarna!
BlogRankers.com