tisdag 6 februari 2018

Födelsedagen



Jag känner mig så väldigt glad och tacksam över min familj och hur bra min födelsedag blev. Bra grej att fylla år på helgen, man får liksom så mycket mer rolig födelsedagstid. 
Efter finfrulle på sängen kom min mamma och hämtade mig så att jag kunde få storhandla på Ica Maxi. För det är nästan det bästa jag vet. På riktigt. Sen fika med släkt som dessutom tog med sig barnen hem och jag hoppade ner i badkaret med en flaska champagne. Vi hängde på låset kl 17 på Lilla Ego och åt en helt makalös middag, drog vidare till Centan i Bagis och avslutade med godis på Ica. En perfekt dag. Jag sov nio timmar i sträck och bakade bullar när jag vaknade. Är så nöjd och glad över allt härligt och alla grymma presenter. 

Jag har ju haft en väldigt stillsam januari, utan några sociala aktiviteter alls, väldigt lite alkohol och väldigt mycket träning. Minus en veckas sjukdom då. Och därför har jag istället klämt in allt roligt i hela världen under februari. Denna vecka inte mindre än fyra restaurangbesök och en hotellövernattning. Kanske det till och med är en aning för mycket, men det kan jag ju klaga på nästa vecka i så fall.

Ungefär så här intressant människa är jag nu för tiden. Oftast händer inget, varken i livet eller i huvudet, ibland kommer allt på samma gång. Jag jobbar mest, fram till augusti är jag chef över två grupper, 12 anställda och 14 konsulter. Det är lite lite ansträngande. Och eventuellt blir det ännu mer till sommaren, det verkar som om det kanske blir en del förändringar. Men mer om det i en avlägsen framtid. Nu för tiden svider det i magen när jag känner lukten av kaffe. Dricker det, det gör jag numera bara på helgerna. Men det går väl över. 
BlogRankers.com