tisdag 3 april 2018

Gnällig och negativ

Hade utvecklingssamtal med min chef idag. Det gick bra. Vi var lite oense om exakt hur bra jag var, eller vilket år det skulle periodiseras till men annars fick jag höra många fina grejer. Ledningsgruppen hade diskuterat mig med och anser tydligen att jag är strategisk, pragmatisk, mänsklig ledare med stor potential till andra, ännu större roller framöver etc etc. Och att jag är kaxig på ett positivt sätt med stort självförtroende i beslutsfattande och ledarskap. Samt ödmjuk och prestigelös. Och det var väl extra fint för det har jag saknat i så många år. Nu har jag det faktiskt. Självförtroendet alltså.

Men de sa också att jag var gnällig och negativ. De kan hålla käften. 

(Men eftersom det sista är sant väljer jag att tro att allt det andra också är det).

BlogRankers.com