torsdag 19 december 2019

Dumpa din kille!

Jag tänker inte dumpa min nuvarande kille. Det verkar dumt. Och dyrt. Skulle bli tråkigt att inte träffa barnen varje dag och så. För att inte tala om hur väldigt jobbigt det skulle bli att hitta en ny. Orkar inte det.


Men jag borde ha dumpat en jävel som heter Ola som talade om för mig hur tjock jag var i tre års tid. Och en annan som heter Adrian som inte gillade mig egentligen.
Förmodligen borde jag ha dumpat Gustav långt innan jag verkligen gjorde det eftersom jag inte var så kär.
Henrik borde jag ha dumpat ett halvår tidigare än vad jag gjorde.
Patrik och jag var ihop lagom länge för jag hade roligt med honom även om jag inte var mest kär i honom.


Sen har jag inga fler att dumpa som räknas. Hoppas jag slipper dumpa någon mer i framtiden.
BlogRankers.com