måndag 13 januari 2020

2020 kommer se ut så här...

Förutom att jag förstås ska hålla mina nyårslöften och därmed bli gladare, få bättre hälsa, bättre mage, mindre pre-diabetes, och aningen lättare klimatsamvete så ska jag även GÖRA roliga saker. De här vet jag hittills:


1 februari - 45-årsfest hemma.
Början av mars - tjänsteresa till Malmö och då får jag träffa Camilla
20-22 mars - fira mammas 70-årsdag i Malmö
28 mars - min svåger och svägerskas bröllop
4 april - se David Ritchards på Bryggarsalen
15-17 maj till Göteborg för att springa Göteborgsvarvet
30-31 maj till Kolmården för att fira min svärmors 75-årsdag
v 28 - hyra Isabels gäststuga i Bovallsstrand
28 augusti  till Göteborg för Håkan- konsert


Och utöver det springa så många lopp jag orkar eftersom det gör mig så jädra lycklig. äta god mat så ofta det bara är möjligt. Träffa mina vänner och mina familj. Spela piano. Försöka odla dahlior på baksidan. Gå en skrivarkurs med start 30/1. Ha lång semester, vara i skärgården och åka båt. VARA GLAD.
BlogRankers.com