fredag 20 december 2019

Det här var 2015

Jag fyllde 40! Och det var kul. Jag trivdes ganska bra med mig själv. Bjöd 30 personer på fest hemma i lägenheten. Hade en foodtruck och en miljard cup cakes som jag dekorerat till förbannelse. Var på spa ensam på min födelsedag.


Köpte HUSET! Gud så glad jag var för det. Hela våren gick åt till att sälja lägenheten och vara nervös för det. Och att drömma om huset. I Juni åkte vi till Mallorca för att fira min svärmors 70-årsdag. När vi kom hem flyttade vi in. Barnen fick vattkoppor. Det regnade mycket den sommaren - vi var mer hemma än på landet. Firade bröllopsdag på lokal pizzeria.


Under hösten lärde vi känna nya grannar, skolade in barnen på ny förskola - köpte cykelvagn för att den låg så långt bort. Och bodde i vårt hus! Vi renoverade badrummet också. Det blev fint men SATAN så jobbigt det var.
BlogRankers.com