måndag 29 juni 2020

Semester va!

I fredags började min semester. Den började fruktansvärt stressigt med tre timmar vanligt jobb, sen städ och packning och allmänt kaos. Plus att vi hade en låssmed hemma för att byta spanjolett i dörrarna till altanen. Det fick så där för han åkte iväg vid tio för att komplettera och kom inte tillbaka förrän vid 14. Då hade jag brutit ihop några gånger redan men allt jag gick bra och vi tappades på 10000 kr. Ej roliga pengar. 

Men sen. SEN gjorde mig min fin, åkte till Bleck och umgicks utomhus med Reblo och Jossi och det var så jäkla fint! Jag var förnuftig och gick hem efter fyra timmar eftersom vi hade flytten från helvetet till landet på lördagen. Min FOMO gillade det inte men jag gick istället hem till några grannar där resten av familjen var och drack vatten ett tag. Det var klokt gjort för dagen efter var en väldigt jobbig dag. 

Såg ut så här när jag gick. Lite suddig i kanterna. 

1 Comments:

Blogger Theresa williams said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

21:04  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com