tisdag 13 augusti 2019

Gamkroppen

Här kommer ett inlägg om mina krämpor, scrolla vidare om ni inte är väldigt intresserade.


Lite trött på min kropp nu. Det är mycket med den. Den går bara sönder. Så här trasig är den nu:
1. Inklämde nerv i höft, kan inte springa eller gå längre promenader
2. Muskelskada i en axel. Kan inte träna crossfit eller vanlig styrketräning.
3. IBS-mage. Kan inte äta bröd och annan vete och råg, socker, kaffe, alkohol, lök eller vitlök. Jag är dock inte en perfekt människa så ibland gör jag det ändå eftersom jag älskar det. Då gör det jefligt ont.
4. Min migrän börjar komma oftare.


Så, all in all är jag väldigt irriterad över förfallet. Det enda jag tänker på nu när jag inte kan röra på mig är träning. Min kropp längtar efter att ta ut sig ordentligt. Den får tydligen vänta.







2 Comments:

Blogger I will not keep calm and you can fuck off said...

Så märkligt. Jag checkar av allt utom migränen. Och jag hatar det. Att ha ont, att inte kunna göra vad jag vill, att psyket tar (ännu mer) stryk. Varvat med dagar när jag tänker att det här ska vi fixa med alla mina rehabövningar och det gäller bara att ha tålamod och det har tagit tid att få ont och då tar det tid att bli bra och yada yada. Just idag är jag mest bara sur och ledsen. Det suger att ha en kropp som strejkar.

19:15  
Blogger Bitter said...

Jag verkligen, håller med så mycket. Det är vidrigt med allt det onda och sen så är det så trååååkigt med rehab. Men jag lyfter min halvliters petflaska varje kväll duktigt nu.

13:24  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com