tisdag 12 november 2019

Impulsivitet

Jag är väldigt trött på min impulsivitet. Igår sa den till mig - KLIPP HÅRET!! Det är så otroligt risigt och slitet. Och jag går ALLTID till Hårgänget på Götgatan. Sen hur länge som helst. Men igår tyckte jag tydligen att den lokala frisören i Bagarmossen var ett bra alternativ. Klipp av en decimeter sa jag. Aha, precis som Jenifer Aniston 1994 tänkte han. Så nu har jag liksom en slags hockeyfrilla med mellanlångt i nacken och uppklippt i olika kortare etapper runt om. Tack och LOV går det precis att snörpa åt i en tofs i nacken. Så det kommer vara min frisyr närmaste halvåret till det har vuxit sig så långt att det går att klippa en annan frisyr av det.


Ska bli väldigt spännande att se om jag kommer lära mig något av det här.

1 Comments:

Blogger Carin said...

Mohahaha! Eller alltså stackars du. Själv lider jag (nåja) av ruelsen om hur jag gjorde en spontanpermanent i början av seklet. "Lite som Jessica Sara Parker", tänkte jag men gick ut som en blek kopia som Joey Tempest när det begav sig på åttiotalet. Men! Bra anekdotfaktor. Såhär 17 år senare. :P

16:20  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com