tisdag 4 oktober 2005

Gud i London vad jag är lycklig idag!

Gick hem igår och hetsdrack 4 glas vin med K och obsessade över hur relationen med S egentligen funkar, och om det verkligen är en relation.
Åkte sen hem till S vid 9 och lagom packad, men han plockade fram mer vin till oss. Och detta är saker som han sa:
- jag har saknat dig så mycket
- jag tycker så mycket om dig (tusen gånger)
- du är snygg/söt/vacker (tusen gånger)
- När jag sa "Jag är kär i dig" sa han "och jag i dig"
- vi ska åka på semester tillsammans i november

Han blev jätteledsen och besviken över att jag inte trodde att han var kär i mig, att han tyckte att han visade det jättemycket. Han sa även att han undvikit relationer länge, men inte kunde med mig.

Jeeeeesus, kommer inte ihåg mer nu, men är helt hög av kärlek, kyssar och underbara ord. Längtar tillbaka till sängen och kroppskontakt med honom trots att jag knappt sovit en blund som vanligt med honom.

Vi har bestämt date till söndag.

Jo, nu kommer jag ihåg en viktig sak: han sa är jag din kille, och jag sa är du min kille, och sen fortsatte vi så några vändor till han sa jag är din kille och då sa jag du är min kille.
I love this.
Han ärlskar mitt sätt att vara öm, varm och kärleksfull samtidigt som jag är passionerad och erotisk. Exempel: Jag kysser honom ordentligt samtidigt som jag ömt håller mina händer om hans kinder. Shit vad coolt.
BlogRankers.com