torsdag 26 oktober 2006

Här kommer inget gnällande

Torsdag kväll ger mig nästan helg, vilket ger mig mamma och bästa vännerna väldigt snart. Roligt. Har nu varit ute med en kollega och en kund och druckit lite vin, och det var förvånansvärt roligt, ibland önskar jag dock att jag fick plåster för munnen. Var kommer alla dessa idiotiska saker jag säger egentligen från. Tungt med fyllångest utan att ens ha kommit i närheten av att ha blivit full. Intressant. För jag var å duktig och höll mig till mina två glas, när de andra gladeligen drack fler. I'm good. Vill ju gärna vara glad och snäll även imorgon, och den eviga tröttheten ska inte komma från alkohol. Men ja, Nattbussen, oktober might be the answer. Men jag bekämpar det med Berocca och funderar även på Ginseng.

Det finns en konsult som kommer till jobbet ca en gång i veckan. Anar att han har någon sorts agenda gällande mig. Han är inte helt fel, men är han helt rätt? Han pratade i alla fall med mig om min kropp alltför länge idag. Det låter värre än vad det är såklart, vi talade om trötthet och kost, och hur GI påverkar mig. Han var mycket upprörd, för "min hjärna behöver kolhydrater för att fungera". Mina lår gör det inte. Oh well, det är en ångest jag ska ta itu med en annan dag.
Det här är glad bloggen, mind you.

Och oh well igen, nightie.

Please, kan någon med ork kontakta HM's pressavdelning och berätta för dem att det INTE heter "Välkommen till VÅRAN cosmeticaavdelning".

2 Comments:

Blogger nb said...

uh, vår advokats assistent skrev idag VÅRAT o jag ville dö.

måste komma ihåg ta berocca jag också...

22:59  
Blogger Bitter said...

berocca är fan bättre än vad man kan tro, har energi igen. lite.

18:00  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com