tisdag 14 november 2006

den jävla jälva konsultjäveln

Här sitter jag och är sjukt kräsen, träffar äntligen en man som sätter mig på plats. Som flirtar livet ur sig. Som msn:ar i två timmar på arbetstid. Som insinuerar. Som visar sig har jävla flickvän i Spanien,. Wtf. Vad fan håller han på med. Har faktiskt bra känsla för flirtar. Jo. Trodde i morse att jag hade honom säkert. han msn:ar nu också. han vill något. Men har tydligen jävla fucking flickvän. Vad gör jag nu?

Bra saker idag: har druckit för många glas vin med Nattbussen. Vansinnigt snygg, smal och trevlig. Me like. Vill göra om.

Pt-träff. Avvaktar schema och utvärdering, men grymt bra person som inte tycker att jag ska säga nej till mina fem-rättersmiddagar. tycker dock att jag ska dricka mindre. We'll see about that.

Ska gå och sova, hata konsulten natten igenom, spänningen inför morgondagen nu borta. Han borde ligga lägre, med den jävla Spanienbruden.

Fan
BlogRankers.com