onsdag 8 november 2006

Jaha

Intressant att läsa fyllblogginlägg dagen efter. Verkligen.
Nåväl, daten var trevlig men inte heller han är något för mig. Ska sikta in mig på totaltorka istället. Det finns ju annat i livet än män. Har jag hört.

Konsulten på jobbet blir mer och mer nice för varje gång. Idag hade jag lyckats klämma en jättefinne på hakan precis innan han kom och frågade om vi skulle gå ut och röka. Jag höll en servett mot hakan i 15 minuter. "Du kan nog ta bort den nu" sa han. "Nej, för jag är fåfäng", svarade jag. Det finns något i luften. Jag blir jättenervös varje gång vi ska prata och lyssnar inte på vad han säger för jag är så koncentrerad på att säga något smart själv. Hmm. Dock: dåliga saker med konsulten: sååå fula kläder (jag är skitytlig), hade bestämt mig för att låta bli kontorshorande, han är 40.

Nätverksträffen idag var så jäkla bra. Det ger mer och mer för varje gång, dels för att jag börjar lära känna folk, men alla är så inspirerande. Det här kommer att bli asabra.

Bad: pratade med M i Lux. Loverboy är en av två kandidater till ett jobb hos henne. Jag är inte storsint nog ännu att önska honom något bra i livet. Han hade varit där i helgen, de hade gått ut och han hade spanat på brudar. HATAR att höra om honom. Antingen får han vara död eller bli munk. Han spökar för mycket. Bortbortbort.

Imorgon: "tjejkväll" med jobbet. "För att bryta isarna". Kom igen. Men det blir ju vin, så jag kommer gå.

1 Comments:

Blogger nb said...

blir lite inspirerad av att höra om nätverksträffar. känner jag borde GÖRA ngt!

o LB, han kanske kunde få plats ngnstans i kongo, eller allra helst på ngt munkeri på kolahalvön el likn. skickar m mitt pucko när ändå håller på.

07:29  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com