torsdag 2 november 2006

Bra kväll

Har släpat genom mig en dödslång och tråkig dag och var så extremt nära att uppfinna en maginfluensa inför kvällens nätverksmiddag. men besinnade mig, gick och tränade, med stort motstånd och anlände till middagen något piggare. Och fick fantastiskt roligt. Av de 52 som är med i nätverket kom 14, och jag utgår från att det var de 14 roligaste, för jag skrattade mer än vad jag gjort på länge. Nätverket är nog en ganska bra idé ändå. Jag lanserade singelkillefestkoncpetet, och det mottogs med jubel, så vår nästa get-together 1 december blir på det temat, om vi hinner fixa det i tid. Om 52 brudar tar med sig varsin kille borde det finnas någon att tugga på. Hoppas jag.

Och när jag kom hem hade jag fått mail från Match-kille nr två, och han fick mig att skratta högt. Alltså skratta högt ensam framför datorn. Coolt. Han hade en teori om varför Gaudi och Picasso skapade så olika, som väl i huvudsak gick ut på att de var ute och söp ner sig, blev osams och P bestämde sig för att enbart göra raka linjer och Gaudi motsatsen. Gillar att han tänkte till lite, och framförallt att han kunde referera. Han tycker att vi ska träffas på Stig Lindbergutställningen. Hallå. Det känns som om jag bett gud om en man och fått svar. Intressant. Hoppas verkligen att verkligheten är lika bra. För då ska jag aldrig mer be om något (inte ens smala lår).

Oh well, halvdag imorgon och sen sova! Me like.
BlogRankers.com