tisdag 31 oktober 2006

Jag älskar

Ja, jag är kär. I min nya dator. Är så överlyckligt tacksam över att slippa bära datorn fram och tillbaka från jobbet, att den alltid står här och väntar på mig, att den är så bra och snabb. Att den numera innehåller det enda som finns av mitt sk lovelife.

Håller på att ladda inför daten imorgon. Det kommer nog bli bra, men ärligt, det är nog för lite action i honom för mg. Jag vet inte, men han är sådär perfekt att jag blir misstänksam. Lite för lik mina ex. Och då menar jag perfekt i det där ticka av hänseendet, intelligent, intressanta honnys, välutbildad, väluppfostrad och korrekt på alla sätt och vis. Jag vill ha det, missförstå mig inte, men få mig gärna att skratta livet ur mig och inte försöka se mannen som ett gör om mig projekt.

Har en till på gång. Han verkar mer rätt, men, jag gillar killar med hår. Darn. Måste programmera om mig, om jag inte ska dejta 25-åringar. Vilket jag gärna gör. Fast de vill ju så sällan ha barn nästa vecka.

4 Comments:

Blogger nb said...

hoppas det blir intressant iaf, o helst mer än så. sen skrattar jag naturligtvis ihjäl mig: allt det jag alltid velat ha men aldrig hittat, som du nämner, hittade jag ju i jackmannen. så jag skall fan i mig försöka bli åtminstone lite upphetsad av snubben.

ps. diggar renrakade skallar, send him over om inte funkar :)

21:47  
Blogger Bitter said...

Det är klart, försök en gång till!! Och jag lovar, jag vidarebefordrar om det inte funkar.

22:15  
Anonymous Anonym said...

Kan nog finnas en och annan 25-åring som vill ha barn nästa vecka. Så gillar du unga killar, så är det väl bäst att bejaka det. Min nya kärlek är 29 och han valde mig inklusive 3 små sötnosar. Så det finns alltid dem som tänker o känner annorlunda än mainstream.

19:29  
Blogger Bitter said...

Åh grattis Anna, det där låter bara helt fantastiskt!!

22:29  

Skicka en kommentar

<< Home

BlogRankers.com