söndag 12 november 2006

Utvilad

Är tillbaka från landet, och känner mig definitivt utvilad. Vi har gjort abslout ingenting, hela helgen. Igår blåste det och regnade så mycket att vi inte kunde går ut och kissa. Gravida I hade stora svårigheter att hålla sig. Jag drack ingenting på hela dagen. Men vi kollade på säsong 1 av entourage, käkade för mycket mat och sov middag i tre timmar. Skönt, påsarna under ögonen är nästan obefintliga idag. Men någonstans har jag ändå en känsla av att ha missat något.

Har nu städat, och ska bada. Sen är den här helgen över. Varje söndag samma obehagliga krypande skitkänsla i bröstet. Vill ha längre helger. Var tvungen att gå in på jobbmailen och kolla om konsulten hade mailat mig. Varför han nu skulle göra det. Det hade han inte. Har tänkt ganska mycket på honom under helgen. Intressant - jag bestämde mig i fredags att han var för gammal. Oh well, han kommer till jobbet nästa vecka.

Känner mig nästan sysslolös nu. Boken precis slutläst. Rastlös kanske är ordet. Väntar på något, jag vet inte vad (förutom en man, 5 kg viktminskning, lottovinst, 3 månaders semester and what not).
BlogRankers.com